I lager
1000435946
13 382,00 kr
Delbetalning från 646,00 kr / månad

Beräknad leveranstid: 1-3 Arbetsdagar

Utrymme för gränslösa möjligheter\n\nFinns i tre olika modeller så att du kan hitta den perfekta storleken för dig\n\nGalaxy Tab S8+\nExtra utrymme för att se helheten\nMed Galaxy Tab S8+ får du allt, inklusive en större 12,4"sAMOLED-skärm.\n\nS Pen vet sin plats och börjar ladda direkt\nOavsett vilken Galaxy Tab S8-modell på du väljer, kommer helt nya S Pen med på köpet. Du fäster din S Pen magnetiskt på baksidan för att ladda den.\n\nSkissa, teckna eller skriv ned dina vildaste idéer - och låt dem bli verklighet med nya supersnabba S Pen. Pennan har näst intill oändliga funktioner som ger dig helt nya och möjligheter.\n\nDen tål din oändliga kreativitet\nHöljet i Armor Aluminum skyddar mot stötar. Det här är vår tunnaste, största, och tuffaste Samsung Galaxy Tab S hittills, och den kombinerar imponerande stadighet med en superlätt, slimmad design.\n\nUtrymme för skapande\n\nRedo för allt som är värt att notera\nSamsung Notes är det snabbaste sättet att skriva ner alla dina briljanta idéer på ett ögonblick. Anteckna, skissa, rita – Samsung Notes kan till och med förvandla handstil till text för att behålla dina idéer tydliga och klara.\n\nClip Studio Paint lockar fram konstnären i dig\nÄlskar du att rita och måla? Clip Studio Paint utvecklades för kreativa människor som du! Med en naturlig penselkänsla ger du liv åt dina mest fantasifulla skapelser.\n\nGalaxy Tab S8-serien och Galaxy S22-serien fungerar som en episk målarduk med en lika episk palett. Välj färg och pensel på mobilen utan att droppa på duken.\n\nS Pen gör dig till en skicklig redigerare\nS Pen och LumaFusion hjälper dig i ditt filmskapande. Du redigerar videor mer exakt tack vare S Pens extremt snabba respons mot skärmen. LumaFusion erbjuder olika redigeringsverktyg så att klippningen ger rätt filmkänsla.\n\nDela dina kreativa idéer med alla dina Galaxy-enheter\nMed Quick Share kan du flytta dina skapelser med ett knapptryck. För över stora bilder och videofiler till din mobil eller PC smidigt och enkelt.\n\nUtrymme för att hålla kontakten\n\nAllas mittpunkt, var du än är\nDual Front Camera (Ultra Wide + Wide) har ett imponerande synfält som ger optimal 4K-videoinspelning..\n\nAuto Framing\nMed Auto Framing uppmärksammas den som leder sessionen. Du kan spela in en danslektion och kameran zoomar automatiskt in för att hålla fokus på dig och dina rörelser när du ger instruktioner.\n\nVideosamtalen blir som fysiska möten. När nya vänner går med i samtalet zoomar kameran ut automatiskt för att ge dem plats, vilket gör att det känns som att du pratar med dem personligen.\n\nSamla gänget med Google Duo\nRing din bästis eller upp till 31 av dina närmaste vänner med Google Duo. Tre mikrofoner med brusreducering garanterar hög kvalitet på ljudet, så att du kan fokusera på samtalet. Ni kan också jobba kreativt tillsammans med Jamboard — Googles interaktiva whiteboard.\n\nDela din skärmupplevelse tillsammans med Google Duo. Kolla på videoklipp och prata om dem i realtid.\n\nUtrymme att göra mer\n\nDela upp skärmen och gör mer\nStorlek, yta, placering. Med Multi Windows kan du utforska inredningsmöjligheter, skissa på arkitektoniska planer och videochatta med din vän – allt på en gång.\n\nUtrymme för underhållning\n\nVäger lätt, underhåller tungt\nUpplev YouTube utan reklam genom en fyra månadersprenumeration på YouTube Premium utan extra kostnad. Med den kostnadsfria tillgången som du får när du köper Galaxy Tab S8 kan du även titta på videor medan du använder andra appar eller när skärmen är låst.\n\nKliv upp ur gamingstolen - utan att tappa spelet\nUpplev fantastisk gaming-prestanda på den generösa 120Hz-skärmen - var du än är. Gamingen blir totalt uppslukande med ultrasnabb respons.\n\nMed 5G streamar du snabbt överallt\nUltrasnabbt 5G evererar kraften så att du kan streama vad du vill – musik, filmer och annat innehåll. Streama var du än är – även utomhus och när du är på språng.\n\nSätt på ett tangentbord med ett klick\nMed det avancerade 2-in-1 Book Cover Keyboard ställer du snabbt om till en vinkel perfekt för jobb.\n\nNär du är klar kan du varva ner och titta på film i den vinkel som känns mest bekväm.\n\nRedo för vad som helst\n\nDet snabbaste chippet någonsin på Samsung Galaxy\nUpplev blixtsnabba hastigheter på dina action-spel och redigeringsprogram med 4nm-processorn – Snapdragon® 8 Gen 1 Mobile Platform. \n\nSnabb uppkoppling för produktivitet\nGalaxy Tab S8-serien har Wi-Fi 6E. Du har den snabbaste Wi-Fi-anslutningen för att öka din produktivitet. Dela filer mellan dina Galaxy-enheter med hastigheter på upp till 2,4 Gbps.\n\nSuperladda laddningen\nTack vare det stora och intelligenta batteriet kan du enkelt köra filmmaraton. Du laddar supersnabbt med 45W supersnabbladdaren.\n\nKraftfulla för sig. Oslagbara tillsammans.\nNjut av sömlösa upplevelser på alla dina Samsung Galaxy-enheter. Med One UI 4.1 kommer du åt samma appar på Galaxy S22-serien som på Galaxy Tab S8-serien. Lyssna på musik och poddar utan avbrott i dina Galaxy Buds. Med Auto Switch byter du enhet utan att missa en enda ton.\n\nSmart Switch\nÖverför viktigt innehåll från andra Samsung Galaxy-enheter till Galaxy Tab S8-serien för att komma åt den på alla dina enheter.\n\nDin andra skärm\nBli dubbelt så produktiv. Använd Galaxy Tab S8-serien som en andra skärm.

Samsung Galaxy Tab S8+ SM-X806B